-->

سعر ومواصفات فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه في مصر 2023

سعر ومواصفات فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه في مصر 2023
    نستعرض معكم علي موقع سعرك، الأسعار والمواصفات والعيو والمميزات الخاصة بـ الفرن كهرباء ميديا تك 40 لتر بالشوايه الموجود في جميع معارض جمهورية مصر العربية والسعودية والإمارات، بالإضافة إلي وجودها في بي تك وشوق دوت كوم وجوميا وكارفور.
    يعد الفرن الكهربى من أهم الأجهزة الكهربائية التي توجد في أى بيت الآن، لانه يستخدم فى طهى الطعام وتسخينه وعمل الكثير من الصوانى والحلويات ويسهل فى الوقت والجهد ونحصل على نتيجه سريعه ويمكن ان نستخدمه ايضا فى الشوى ، لذلك فأن وجد الفرن الكهربائي أمر ضروري في المنازل وغيرها والان الكثير من العرايس يقومو بشراء هذا الفرن لانه ذو تصميم رائع وينجز فى عمل جميع الماكولات بالاضافه انه يعطى المطبخ شكل افضل، ويأتي الفرن الكهربى بأحجام ومواصفات مختلفة يتوقف على مدى الحاجه من استخدامه.
    فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه

    مميزات فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه

    نستعرض فرن كهربى MediaTech 40 لتر موديل MT-40LO، ومزودة ب اضاءه داخليه والغلق اتوماتيك ومؤشر ضوئى وعناصر التسخين مصنوعه من ستانلس ستيل مقاومه للصدأ وتايمر وشوايه، عرضه 54 سم والعمق 40 سم والارتفاع 34 سم..

    عيوب الفرن كهرباء ميديا تك 40 لتر بالشوايه

    • لا يوجد أى عيب للفرن

    سعر فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه

    • سعر فرن كهربى ميديا تك 40 لتر بالشوايه بـ 1070جنية.
    1. ازاي اشتري الفرن ٤٠ لتر اللي سعره ٦٠٩ جنيه
      ارجو الاتصال تليفونيا رقمي01025467831 دكتور وليم مليكه تادرس عنواني هرم المجزر الالي مريوطيه هرم بجوار اولاد رجب شارع أورمان أسفلت ت٠١٠٢٥٤٦٨٣١١

      ردحذف
    2. التليفون الصح 01025468311

      ردحذف